Friday, August 26, 2011

Padan muka kau aizat.

Malam ini aku dah bersedia untuk buat video response untuk video matluthfi90 yang bertajuk "Made by Malaysian". Video itu di"post" oleh matluthfi90 pada Aug 5, 2011 iaitu sehari selepas birthday aku.





Sebenarnya aku nak buat video itu 2 hari selepas tarikh announcement itu dibuat tapi disebabkan aku banyak assignment, aku tangguh niat itu sehinggalah pada malam ini.



Punya lah excited nak buat video. Siap sudah brainstorm segala idea untuk jadikan video itu menarik sehinggalah aku perasan comment ini.

*click untuk zoom*

Padan muka kau aizat. Itu lah. Pergi tangguh-tangguh buat apa? Kan ko dah tak dapat masuk video matluhfi. =_="

Update : Elok saja saya post entri ni. Beberapa jam selepas tu. Matluhfi keluarkan video baru.

No comments: