Wednesday, September 14, 2011

Awak...awak tau tak?

Awak...awak tau tak?
Setiap kali saya pandang ke langit, saya teringatkan awak.

Awak...awak tau tak?
Bila saya nak lelapkan mata je, terbayang muka awak.

Awak...awak tau tak?
Saya suka bila awak tersenyum dan ketawa bila saya cerita benda kelakar kat awak.

Awak...awak tau tak?
Bila awak sedih, saya yang jadi tak tentu arah.

Awak...awak tau tak?
Bila awak ada masalah, saya cuba sedaya upaya selesaikannya tanpa awak sedar.

Awak...awak tau tak?
Saya suka sangat bila awak mencari saya untuk luahkan perasaan awak.

Awak...awak tau tak?
Saya ingat lagi saat kita berdua berjalan sama-sama dekat KL sampai sesat. Haha.

Awak...awak tau tak?
Walaupun hubungan kita hanyalah kawan, sebenarnya saya suka kat awak.

3 comments:

Fyna Man said...

OMGGGG!
waa, rasenye macam tawu je luahan hati nie.

huhu suke kat aku x? aku pun kawan kau jugak kan?
tettttt.
haha

akuapekhitam said...

macam tau? haha...maaf..bukan anda ye. walaupun anda kawan saya. hahaha. =D

Fyna Man said...

hahaha. aku tawu la bukan aku sengal.